keskiviikko 24. marraskuuta 2010

väsytys!

 Minä ja mun mini

Vika lukukauden viimenen kuukaus pyörähti käyntiin ja kiirekki on sen mukasta onneks mä oon vaan shoppaillu, siis photoshoppaillu. Loppunäyttelyyn on jo melkein kaikki kuvat valmiita, huonemma meen ottaa viimisen kuvan koululle studioon joka tulee olee sellanen kollaasi makrokuvista. Mä en oo taas tän lukukauden aikana joutunu heräämään seittemältä melkeen koskaan. mut tällä viikolla huomenna on jo kolmas kerta ku joudun kököttelee aamuruuhkissa. Tää mun kummallinen nukkumisrytmi on vakiintunu tällaseks koska koulu yleensä alkaa vasta 12 ja ku aurinko laskee ni on helppo tehä koulutöitä kun auringonvalo on pois suljettu. No ainaki koulu alkaa olee purkissa ja näyttelyynki oon tyytyväinen.


 Mun hienot photari taidot

Viikonloppuki hurahti nii nopeesti, lauantaina käytiin kattoon meijän kaverin näytelmää joka on sen viimeinen näytelmä opiskelijana kun sitten ne sai näyttelijän paperit käteen. Sillon ku olin 4 vuotta sitte täällä käymässä niin ehin nähä saman kaverin enimmäisen lukukauden näytelmässä. Ja sunnutai meni taas puoliks nukkuessa ja illalla sitte raahauduttiin leffaan kattoo the social network, joka oli kiinnostava leffa, se teatteri oli vaan niin iso ja täynnä jengii et tuli kyl vähän ikävä perpignanin autiota pikkuleffateatteria. Ja sitte taas alko viikko alusta ja kun illalla ei tuu unta  ja aamulla on 7 herätys ni mä nukun sitte päikkäreiä jonka jälkeen ei oo energiaa mihinkään.. Onneks mulla on pari juttua auttamassa.

 

Ilman näitä en selviäis vastapuristettua appelsiinimehua appellsiineistä joita Panchon äiti tuo maalta  ja ruokaa
On Panchoki ihan mukava :)
Enää kaks kuukautta jäljellä ja sit lennän Rion pariks päiväks aurinkohoitoon ennen ku palaan Suomeen kylmyyteen. Liputki oli vaan 150e Santiagosta Rion. :)


Ei kommentteja: