perjantai 12. marraskuuta 2010

kato äiti! ostin uusia kenkiä

Tässä nyt nää mun kenkäostokset, kummissaki luki että ne on nahkaa mut epäilempähän vaan. Nyt ku on kesä tulee ainaki käyttöö ku Pancho valitti et mun jalat haisee :) Noi kummatki vaikutti liian pieniltä aluks tai siis kaupassa ne oli ihan hyvät mut sitte ainaki noi balleriinat teki hirveet haavat nilkkoihin eikä Chilessä ole compeed-laastareita?! Mutta sitte ku hikoilin ne pari kertaa oikeen muotosiks ni enää ei satu! No sandaalitki vähän tuol yläpuoleta hankas ja kiristi mut neki on nyt löystyny sen jälkeen ku käytin niitä Valparaisossa.

 

Noiden lisäks oon täällä ostanu lenkkarit jotka äiti jo huomas 200-vuotiskuvista ja  sitte lekkitossut/kävelykengät jotka tuli hyvään käyttöön kun oltiin pohjosessa ja sen jälkeen oon alkanut juoksemaan niillä ja kumpaanki käyttöön on ollu ihan hyvät. Mä oon tässä nyt yli puolen vuoden aikana huomannu että kyl toi valokuvaus on aika rankkaa puuhaa ja ekana lukukautena oli aina jalat ihan muussina ku oli kierrelly ympäri kaupunkia ettimässä taloja ja sen sitte ku oikee kohde oli löytyny ni on sellasta kyykyyn-ylös jumppaa vaikka ei sitä ees huomaa ku on muuhun asiaan keskittyny. Eli huomasin et ehkä pitäis vähän kuntoo kohottaa ettei se lopu kesken. Eilen ku kävin lenkillä joka mul kestää yleensä joku 45 min, ekaan kertaan juoksin melkeen koko matka ja tänään ei oo ees jalat kipeet, vähän ihmetyttää ehkä juoksin liian hitaasti tai jotain. Ainoo mikä aina sattuu on keuhkot mut se varmaan vaa johtuu täst pakokaasu ilmastosta koska juoksen yhtä puistoa ympäri autotienvieressä ku puistoon maksaa euron. (Mun mielestä on typerää maksaa euron sisäänpääsymaksu hirveestä tekokeinopuistosta jossa on keinolammikoita jonne ei ees saa mennä uimaan koska siinä on aidat)
Tänään oli ottamassa kuvia taas koulua varten, joka muuten loppuu noin kuukauden päästä!! Mulla alkaa olla ideat vaa vähän lopussa ja oon vähän kyllästyny tohon kuution muotoo ku se on vähän niiku joka suunnasta samanlainen... Onks teillä iskä ja äiti mitää ideoita mitä kuvia voisin tehä? Tästä kuvasta tykkäsin paljon vaikka kun se bussi viuhahti tossa takana ni toi kuutio tippu maahan, kyl mä venasin sitte toistaki bussia mut siite ei tullu niin kiva ku tästä.

P.S. Lähetän muuten Hempalle huomenna sen synttäri lahjan!

1 kommentti:

Tuija kirjoitti...

Niin paljon juttuja ja kuvia! Kivaa!